Reklamációs űrlap

    Hozzájárulok az adataim felhasználására a kapcsolatfelvételhez.

    Fotókat a info@kikobutorwebaruhaz.hu címre várjuk. A tárgy szövegben jelölje meg a bútort és a rendelésének számát.

    Reklamáció

    Számunkra fontos, hogy vásárlásodat követően elégedetten távozz a kikobutorwebaruhaz.hu webáruházból. Amennyiben mégsem vagy elégedett a vásárolt termékkel, kérjük töltsd ki maradéktalanul az alábbi reklamációs űrlapot!

    Hogyan kell a bejelentési űrlapot kitölteni?
    A bejelentési űrlap valamennyi pontja kitöltendő, kivéve, ha maga az űrlap jelzi, hogy a kitöltés nem kötelező.
    A bejelentési űrlap nem megfelelően kitöltöttnek minősül, ha – a nem kötelezően kitöltendőként jelöltek kivételével – adott kérdésre nem ad választ, vagy ha a kért információt máshol, vagy úgy adja meg, hogy annak tartalma nem azonosítható vagy értelmezhető az adott kérdés tekintetében.
    A fotó készítése a folyamatot gyorsítja.
    Reklamáció menete

    (A probléma kizárólag a reklamációs űrlap kitöltésével jelenthető be.)

    Készítsen fotót/fotókat. (gyorsítja a reklamációs ügyintézést)
    Töltse ki értelemszerűen a reklamációs űrlapot.
    Ellenőrizzük a bejelentett problémát, szakértő kollégák felmérik, értékelik az űrlapot.
    Feldolgozás – a kivizsgálás 8 munkanapon belül megtörténik.
    Elbírálás – melyről tájékoztatjuk Önt email formájában.